Hej hyresgäster!
Förutom att vi vill önska er en god jul och gott nytt år kommer här lite information.
I mellandagarna kommer vi att ha begränsad bemanning på grund av ledigheter. Om ni har frågor som inte är brådskande ber vi er att i möjligaste mån göra felanmälningar via vår hemsida www.lawa.nu.
Även Göteborgskontoret kommer att vara begränsat bemannat under mellandagarna. Har ni frågor om uthyrning, uppsägning eller annat kontakta oss helst via mail. Ni finner också svar på många frågor på vår hemsida under fliken hyresgästinformation.
Från och med 2022 kommer vi att se över våra telefontider. Felanmälan (knappval 1 i växeln) eller kontakt med vaktmästare kommer vara öppen 8-13 måndag till torsdag. Fredagar är telefonväxeln för felanmälan stängd. Anledningen till detta är att vaktmästarna skall få arbetsro att utföra sina arbetsuppgifter. Vi kommer också att trycka hårdare på att vi primärt vill få in felanmälningar via epost. Mer information kommer att sättas upp i trappuppgångarna och postas på vår hemsida.
Uthyrning och ekonomi (knappval 2 i växeln) kommer fortsättningsvis vara öppen 8-15, men undvik gärna att ringa mellan 12-13 då vi är på lunch.
Med vänliga hälsningar
Landervik & Wallman Bostadsaktiebolag